Retur

Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, tilbyder vi 14 dages retur og udveksling.

I henhold til EU-reglerne, har du en fortrydelsesret på 14 dage, når du handler online. Det er kundens eget ansvar at dække forsendelsesomkostninger i forbindelse med returnering af et produkt, medmindre andet er aftalt.

De 14 dages fuld fortrydelsesret, er gældende fra den dag du modtager dine varer.

Med undtagelse af varer med fejl og mangler, skal alle varer returneres til os i deres nye salgsmæssige tilstand som modtaget, og alle varer skal returneres ubrugt med deres originale, ubeskadigede emballage. Beskadigede eller ændrede varer accepteres ikke.

Gavekort kan ikke refunderes. Hvis du returnerer et produkt købt med et gavekort, bliver dit gavekort genaktiveret.

Sådan returneres og/eller ombyttes et produkt

  • Sørg for at returnere varerne inden 14 dage efter modtagelsen.
  • Udfyld returformularen her på siden og skriv en seddel med dine oplysninger (navn, adresse og e-mail) vedlagt i din returpakke.
  • Ved returnering, send venligst pakken til følgende adresse:
    Scandinavias ApS
    C/O Touchland
    Kristiansvej 13
    8660 Skanderborg
    Danmark
  • Vi accepterer ikke returpakker sendt til pakkeshops! I sådanne tilfælde skal pakken forventes returneret til afsenderen – hvorefter den skal sendes igen.
  • Refunderinger udstedes 1-3 dage efter at have modtaget det returnerede produkt.
  • For retur uden for EU er det kundens ansvar at dække eventuelle importafgifter ved at acceptere returvarer tilbage til Danmark.
  • Emnerne skal være ordentligt pakket.
  • Det er valgfrit hvilket fragt/pakkefirma du vil bruge. Gem altid postkvitteringen og eventuelt spor- og spornummeret.
  • Hvis du bor uden for EU, modtager du også en proformafaktura med din levering. Husk at vedlægge dette med din returnerede pakke.
  • Hvis du ønsker en tilbagebetaling, skal du forvente 1 til 7 dage for pengene er retur på din konto, da det kan tage et par ekstra dage. Hvis du har en konto i et andet land, kan du føle dig trygge, vi sender dig altid en besked hurtigst muligt når din pakke er modtaget, og din tilbagebetaling er blevet behandlet.
  • Bemærk venligst, at vi kun kan refundere til det samme kort, der er betalt med ved køb.

Forkert adresse eller ej afhentet pakke

Det er din pligt som kunde at tjekke og sikre dig at du har indtastet de korrekte oplysninger, så fragtfirmaet har mulighed for at aflevere din pakke.

Såfremt du:

  • Skriver du en forkert adresse
  • eller undlader oplysninger der gør at GLS ikke kan levere din pakke,
  • eller at du ikke afhenter den i pakkeshoppen for den angivne tid

I tilfælde af ovenstående vil din pakke blive sendt retur til os. Såfremt du ønsker vi skal sende pakken til dig igen, vil det koste et yderligere ekspeditions- /fragtgebyr.

Defekte varer

Varer som har fejl, mangler, hvis de modtages beskadiget, eller hvor en fabrikationsfejl opstår indenfor 24 måneder efter køb klassificeres som defekte. Vær opmærksom på, at varer, der er beskadiget som følge af “slitage” (normal brug) ikke anses for at være defekte. Hvis det er muligt, vil vi tilbyde at erstatte produkterne med det samme produkt. Du modtager en refusion, hvis varen ikke kan repareres/udskiftes med et lignende produkt.

Vigtig information

Alle varer kontrolleres for eventuelle fejl, før de sendes til kunden. Hvis du modtager varer, der ikke er i perfekt stand, bedes du kontakte os inden for 48 timer efter at have modtaget dem. Varer skal returneres i deres originale emballage for at sikre, at de er tilstrækkeligt beskyttede under transit. Det originale emballagemateriale til Power Mist og KUB bør også beskyttes, da det betragtes som en del af produktet.

Gavekort kan ikke refunderes.

For spørgsmål kan du kontakte os på: hello@touchland.dk

Forsendelse

Levering i Danmark og EU. For fragtomkostninger uden for EU, Norge og Schweiz tilføjes en lokal importafgift fra vores fragtleverandør.

Bemærk venligst, at vi ikke leverer til:

  • Grønland
  • Færøerne
  • Finland (Åland)
  • Frankrig (Korsika)
  • Norge (Svalbard)
  • Portugal (Madeira, Azorerne)
  • Spanien (De Kanariske Øer, Andorra, De Baleariske Øer Ceuta, Melilla)
  • Sverige (Åland)
  • Storbritannien (Hebriderne, Gibraltar, Isle of Man, Isles of Scilly, Shetlandsøerne, Kanaløerne)

Vi leverer ikke til postboksadresser af sikkerhedsmæssige årsager.

Alle ordrer, der er afgivet inden kl. 12.00, behandles samme dag, og alle ordrer efter kl. 12.00 eller i weekenden (herunder helligdage) behandles den næste hverdag. Leveringstiden er 2-3 arbejdsdage i Danmark. Den forventede leveringstid for resten af ​​Europa er 3-5 arbejdsdage. Alle ordrer vil blive leveret via GLS, UPS eller lignende speditør.

Scandinavias kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS.
I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender vi naturligvis en ny leverance uden beregning.

Alle varer leveres kun så længe lager haves, og der tages forbehold for restordre samt udgåede varer. Der tages altid forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer.

Når din bestilling er afsendt fra Touchland.dk, vil du blive underrettet via den email, der blev leveret, da du købte din vare på hjemmesiden. Mailen sendes fra vores lager Scandinavias ApS og indeholder oplysninger om dit unikke sporings-id og fragtfirma. Hvis du stadig har spørgsmål til levering, send os venligst en mail til hello@touchland.dk, og vi vil bestræbe os på at svare på din besked inden for 24 timer.

Afhentning af ordre

Ønsker du selv at afhente din pakke på vores lager, så kan dette gøres på følgende adresse:

Scandinavias ApS
Kristiansvej 13
8660 Skanderborg
Danmark

Du modtager besked når dine varer er klar til afhentning. Men du er også velkommen til at ringe eller skrive og aftale tidspunkt for afhentning.

Skatter og afgifter

Leveringsomkostninger betales af kunden i alle lande, undtagen hvis ordren er godkendt til fri fragt. Alle yderligere omkostninger, der måtte opstå som lokale importafgifter, er kundens ansvar (hvis det er relevant). Touchland.dk er ikke ansvarlig for forsinkelser på grund af levering ved udestående importafgifter.

Vi tilbyder ikke skattefri køb.

Forsikring

Alle forsendelser er uden forsikring, og Touchland.dk kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle tabte pakker.

Bestilling og betaling

For at handle hos touchland.dk skal du være fyldt 18 år og i besiddelse af gyldigt betalingskort, som vi accepterer. Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du dog alligevel købe varer, hvis du har indhentet din værges accept eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet.

Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling. Der er imidlertid først indgået en bindende købsaftale, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os.

Hos Touchland Scandinavia kan der betales med:

  • Dankort
  • MasterCard
  • Visa
  • PayPal
  • Mobilepay
  • Dankort App
  • Vpay
  • Maestro
  • JCB
  • Diners/Discover
  • American Express
  • Bankoverførsel – Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

Der tages ikke gebyr ved betaling hos Touchland Scandinavia.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra vores lager. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Select your currency
DKK Dansk krone
EUR Euro
×
×

Kurv

Return Form

Customer Service:

Please contact us if you have any questions regarding your order. We can be reached at

Please note:

You have 14 days to return or exchange an item for a different variant. All items must be returned in their original condition with labels attached. You can choose any postal service or courier of your own choice. Please remember that the responsibility for the return is yours until it reaches our warehouse. We advice you to always use tracking when returning your package. 

Return to the following address:

Scandinavias ApS
Att. Touchland
Kristiansvej 13
8660 Skanderborg
Denmark

Retur formular

Kundeservice:

Venligst kontakt os hvis du har nogle spørgsmål omkring din ordre. Du kan kontakte os på

Venligst bemærk:

Du har 14 dage til at returnere eller ombytte en vare til en anden variant. Alle varer skal returneres  i samme stand, som modtaget med udbrudte mærker. Du vælger selv fragtfirma til at sende din returnering. BEMÆRK: Du har ansvaret for pakken indtil den er os i hænde.

Returner til følgende adresse:

Scandinavias ApS
Att. Touchland
Kristiansvej 13
8660 Skanderborg
Danmark